VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fy fan va jag är bra

Kategori: Jag o min vardag

 
I fredags den 1 juni var det min examensdag, vilket betyder att jag klarat av min utbildning och kan nu titulera mig som undersköterska. Är så jäkla glad så det inte går att beskriva med ord. Det har inte riktigt gått in att jag nu bär denna titel. Ska bli sååå kul att komma ut i arbetslivet och få vara till nytta i detta viktiga yrke. Men kommer att dröja ett tag till pga att jag blev opererad den 2 maj i vänster handleds senfack plus senfacken till pekfiner, långfiner och ringfinger. Den 16 maj togs stygnen bort och dagen efter så hade handleds operationssåret öppnat sig, så det blev akut in till Hässleholm där de blev konstaterat att det blivit en infektion, antagligen av denna värme vi fått. Det läker nu sakta men säkert. Längtar tills det är ok.
På bilden ser ni hur det såg ut för 4 dagar sedan
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: