VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hård & Blöt

Kategori: Jag o min vardag

Ja det kan man verkligen säga att helgen varit. Blev fest hela helgen hos grannen o jag som skulle ha min hemmahelg, ack vad jag bedrog mig. Sikken tur att man inte blir bakis o skakis
Men det har varit en mycke trevlig o kul helg. Vi var mellan 10-15 pers båda dagarna. Bra musik o mina speciella goda groggar..hehe. O'boy o mellanmjölk med vodka..*slurp*...nåt man aldrig blir trött på. Fick leka lite bartender på festen ju, för de va ju några som höll med mig om groggen.

Kollar OS idag, Sanna Kallur sprang bra såklart o nu hoppas det kval för Holm o Törnblad.

Gillar inte alls söndagar o önskar att det inte var måndag imorgon. Skulle behöva en sån där riktigt slappedag, hoppas den infinner sig inom kort.

Trevlig söndag till er alla som läser min blogg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: