VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen Som Gick

Kategori: Jag o min vardag

Kommer inte att namnge någon här ang helgen, ej heller var vi var. Och detta är pga att det finns "vissa" människor som inte vet hur man gör när man visar respekt o hänsyn.

Så alltså..det blev fest fre- o lördag i samma bostad. Vi var mellan 8-15 pers som hade jättekul o trevligt.
Det bästa är att det var i ett hus o att vi kunde sitta ute på altanen. även om det ösregnade exakt hela lördan så hade vi skydd o blev inte blöta.

Lite busig har jag oxå varit, o det ångrar jag inte..*L*....Mer om detta kanske kommer med tiden som går, vem vet.
Man kan lixom vara busig på olika sätt. En av tjejerna filma ett bus, kanske kommer på youtube..*L*


Nu är snart augusti slut o vi går mot hösten. De enda trista är att kvällarna blir mörka tidigare o tidigare, o sen även varenda morgon. Fast mörka kvällar i soffan på vardagar är ju hur mysigt som helst. Lite värmeljus tända här o var om man känner för det. Bra tv eller nån dvd film.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: