VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Min Rosis

Kategori: Jag o min vardag

En helt underbar tjej som jag haft kontakt med via internet sen hösten 2000, längesen nu. Det började på lunarstorm o vi fann varann direkt. Synd bara att vi inte setts än, men de kommer väl. Hade ju chansen i somras men då strula det till sig för mig när hon o hennes sambo var nere i Skåne, tyvärr.
Hon vet de mesta om mig vad gäller bus o killar..hehe.
Hon är oxå som jag att hon låter människor få vara som dom är o gillar dom för insidan o inte för att dom ser ut på ett speciellt sätt.


Ingen är ful, bara smaken är olika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Kan bara säga så här gumms... I Love You, Du är helt underbar som person.. Vill träffa Dig snart, helst igår =)

    puss på Dig

    2008-08-27 | 07:17:23

Kommentera inlägget här: