VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Precis Som Jag Ville

Kategori: Jag o min vardag

Ja det blev fredagen, lugn o skön i soffan med TV o katten.
Tråkigt bara att grannen(vaktmästaren) hade fest o ett jävla liv så jag fick sova i soffan. Gillar inte honom, han klagar o gnäller på andra här i husen när dom har fest  o ringer polis o sånt o sen gör han exakt likadant o då är de inte fel.
Men ikväll är de min tur..hehe..Jo, vi har pratat om att fest här hos mig ikväll, så vi får väl se om o hur det blir med det.
Underbart väder ju, solen skiner o det är 18 grader i skuggan på min balkong. Så där kan nog bli rät varmt när solen väl kommer dit om några timmar.

Har fått respons nu från Rosis att hon är nyfiken på min lilla hemlis..haha..kan hon gott vara...får hålla henne på halster ett tag till ju..hehe!!


Kommentarer

  • Rosis säger:

    Hörru Du Du...........Skärpning va ;)

    2008-08-31 | 21:08:06

Kommentera inlägget här: