VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tillbaka

Kategori: Jag o min vardag

Har tyvärr inte bloggat på ett tag, men har haft så mycke o göra. Går ju upp  kl: 5.20 på vardagarna o hemma vid 17.30, så de blir inte många timmar över på kvällen, trist nog.
Idag är jag hemma o sjuk, magen krånglar igen, känns som det är magkatarr. Kanske skulle uppsöka läkare.
Minns sommaren 2002 då jag fick det o de ledde till början av magsår o jag gick ner 10 kg på ca 6 veckor, fick ju inte behålla nån mat alls den gången. Bodde nästan på toaletten ju..*suck*.

2 dar till sen slutar Bells mamma sin utbildning, kommer o bli tomt utan henne. Men vi kan ju hålla kontakten via telefon o internet som tur är o sen får vi åka o hälsa på varann. Flyttar jag sen till hennes ort blir det ju ännu bättre.


UPDATE kl: 11.21......Glömde ju skriva att det den 6 aug var 4 mån sen jag sluta snusa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: