VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mysigt julfirande

Kategori: Jag o min vardag

Firade julafton hos mamma med pojkvännen o mammas ex. Vi samlades strax innan Kalle Anka o då fika vi med lussebullar, pepparkakor o julmust.
Sen vid 17-tiden åkte julmaten fram o det dukades upp med olika sorters sill, gravad lax, ål, köttbullar, ägg, prinskorvar, julskinka, brysselkål, brunkål o såklart en stor julost o gott bröd.
Vi åt nog i närmare 2 immar.
Sen blev de diska o därefter dela vi ut julklappar där en i taget öppnade så vi fick se vad var o en fått o från vem.
Efter det så åt vi julgodis, satt o prata o kollade tv fram till midnatt.

Lite bilder från dagen/kvällen
Såklart var min lilla katt Smulan oxå med o firade, hon fick tonfisk o julklappar hon med.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: