VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Regnig söndag

Kategori: Jag o min vardag

I fredags bar pojkvännen ner sin tv till mitt sovrum, så vi har tillbringat helgens kvällar därinne med film bl a sett 2 gamla filmer G och Stockholmsnatt. Har varit så mysigt o ha de så, istället för att trängas i soffan. Så fick ju katten oxå vara med o ligga gott.

Pizza(finns på bild i tidigare inlägg) blev de hela helgen eftersom den pojkvännen gjorde i fredags i sin pizzaugn blir så stor så den räcker till typ 6 pers. Men idag ska vi äta min chiliköttfärssås med massa vitlök o pasta.

Veckan som kommer har man bara 2 dagar att gå upp tidigt, skönt...men lite fuskigt att pojkvännen är ledig till den 7/1-09 o kan ligga kvar i min säng när jag ska upp.....men, men vi får en massa dagar att vakna upp till där jag slipper att gå upp o iväg.

Snart är de julafton, är så nyfiken på vad mamma kommer o tycka om min julklapp till henne. Hoppas hon kommer o gilla den, men de tror jag nog för hon är lätt o köpa nåt till.
Är sååå sugen på all julmat nu oxå..lääääängtar!!!

Regnar gör det som bara den, trist, kunde ju varit snö istället.

Imorgon är de måndag o då kommer Crinis in o hälsar på på Lernia, ska bli superkul o få träffa henne, det var ju ett bra tag sen nu som vi sågs. Saknar henne i massor.

Trevlig söndag till er alla......



Kommentarer


Kommentera inlägget här: