VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Glädje

Kategori: Jag o min vardag

Har nu varit på AF o det gick hur bra som helst, skönt. Så nu ska jag verkligen göra karriär.

Har en jättebra mamma, såna växer inte på träd. Hon är bäst!!!!!!!!!

Har 2 jättebra vänner på avstånd, Carina o Rosis, ni ska veta att ni betyder mycke i mitt liv även om vi inte hörs så ofta. Ni är verkligen äkta vänner o såna finns det inte gott om precis. Detsamma gäller söta Emma(2 barns mamma).
Och såklart mitt gulliga gudbarn Jennifer, hon är bäst!!

Mötte Mickes Linda idag o hon sa att hon tycker att jag o pojkvännen är söta ihopa o att vi passar så bra ihopa, det värmde verkligen. Hon har ju trots allt haft ihop de med honom ett halvår innan han o jag fann varann.

Pojkvännen o jag får de bara bättre o bättre för var dag som går o vi är så lyckliga tillsammans.

En mycke glad o positiv dag, även om jag som person alltid är positiv, så gott som inget som får mig nedstämd o på dåligt humör, o sur de blir jag aldrig, sånt har jag inte tid med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: