VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Goa Carina

Kategori: Jag o min vardag

Pratade med min goa vän Carina innan ikväll, hon hade tänkt på mig när de snöade igår, så gulligt av henne.

Och Du, Carina..ang din kommentar i förra inlägget så är de såklart inte dig jag skriver om, de borde du veta om du tänker efter. Du bor inte ens där jag bor osv.....Men saknar dig helt klart på Lernia o hoppas att vi kommer o ses under kommande vecka.

Ätit pizza från Vikingen ikväll med pojkvännen, bra att de finns hemkörning.
Mätt blev man oxå...aj, aj, aj i magen..haha

Ja du Rosis, nu har vi oxå massa snö i Skåne, kan du gissa vem som sprudlar av glädje o bus nu..haha

Tycker om min pojkvän mer o mer för var dag som går. Trodde inte det var möjligt att känna så här.
Och vet att han känner likadant, vilket gör vårt förhållande så himla speciellt.


Kommentarer

  • Rosis säger:

    Hi hi hi, ja vad härligt för Er gullegumms =) snö är rätt nice iaf. Har nyss kommit in från en skön promenad i snön och kan Du tänka Dig, Andreas har varit med två dagar i rad nu..S

    Du, ang vänner... Lägg inte ner mera energi på "dem" Du är verkligen värd bättre hjärtat.

    kramas och tramsas

    2008-11-23 | 12:54:54
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: