VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En del tjejer

Kategori: Jag o min vardag

Ja det är sånt väder idag, riktigt inneväder. Man går iaf inte ut frivilligt.
Var hos mamma igår med pojkvännen o målade hennes kök, oxå bjöd hon på midda.
Sen gick han på fest o jag stanna hemma pga mitt magsår. Han kom på natten vid 1-tiden bra i gasen o däcka på min soffa.
Han berätta lite idag om festen o jag är verkligen glad att jag var hemma.

Det konstiga är att tjejer inte kan låta bli andras killar, vad är deras problem? bekräftelsebegär eller?
Jag menar, många av sån är sambo/gifta/förlovade.
Riktigt äckligt med såna tjejer tycker jag.

Min kväll igår var soffan med tv o filmerna Bloodrayne 2 och The Last House On The Left. Skönt med en sån lördag faktiskt, även om jag saknade pojkvännen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: