VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag

Kategori: Jag o min vardag

Nyss hemkommen från 4 timmars shoppingrunda lite här o var i och utanför Hässleholm. Och gissa vad jag hittat, jo JULMUST..min absoluta favorit dryck. Billig var den oxå, en 6-pack 1,5 liters för endast 30kr, tog bara en paket, borde köpt mer..hehe. Men snart är de ju dax för julmust säsongen. Skulle kunna dricka det varje dag, året runt. En riktig höjdare...!!!

Ikväll är planen att pojkvännen ska komma o göra pizza till oss o mys framför tv o nån film.
Skönt o få ta de lugnt nu med tanke på min magkatarr..hoppas bara jag får behålla pizzan. Men maten funka rätt bra igår så.

Träffade goa Emma på Ica idag, alltid lika söt o trevlig. En mycke bra tjej som verkligen säger ifrån när de behövs o säger vad hon tycker o tänker. Såna vänner gillar jag...


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Julmust guuud va gott ... :) fast samma som påskmust bara ny etikett haha ..



    Tack för ja fick vara med i din blogg :)

    2008-10-17 | 20:44:47
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: