VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Magsår...*aj, aj, aj*

Kategori: Jag o min vardag

Ringde vårdcentralen igår, men dom hade inga tidet till min läkare, så jag fick en telefontid. Och nu har läkaren ringt mig, blir sjukskrivning hela veckan o öka på medicineringen o han sa att det lät som början till magsår. Ska till vårdcentralen imorgon o ta massa prover för att fastställa detta.

Kvällen igår tillbringade jag med pojkvännen hemma hos honom, första gången vi var där sen vi blev tillsammans. Alltså menar då bara han o jag. De va trevligt. Synd bara att jag inte kunde sova över som han ville. Men min mage svider hela tiden o jag sover inte mycke, så då är de bättre o ligga själv i sin egen säng känner jag.

Är bjuden på 20-års fest på lördag, men den hoppar jag verkligen över. Alkohol är absolut inte bra för magkatarr/magsår.
Min nya diet med kokt mild mat får börja idag. Oxå ska de väl gå med yoghurt o blåbärssoppa bl a.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: