VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Thyco Brahe

Kategori: Jag o min vardag

Kom hem med tåget från Lernia igår 16.14, fick sluta en timme tidigare...skönt!!
Skulle haft pizza o filmkväll med pojkvännen men de blev inte så för han kom onykter till mig, o sånt gillar inte jag,
Så jag åkte med mamma, hennes väninna o en gubbe till Hbg igen med tåget  kl.18.42 o turade mellan Hbg o helsingör till ca 22-tiden för gubben o vänninan ballade ur så vi tröttnade o åkte hem med tåget kl.22.36 o gick på hemmakrogen istället.
Massa fjortisar släppte ägaren in där, han verkar ju inte fatta nåt alls.
Pojkvännen kom oxå ner till oss o hade sen följe med oss hem vid 1-tiden.
Gav pojkvännens killkompis en utskällning för hans ovuxna fasoner han hållt på med hela veckan mot mig. Han sa ju inte för mycke.


Idag är de pizza(bakas av pojkvännen) o filmer med pojkvännen som gäller. Skönt med en lugn lördag...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    sikken helg :P

    2008-10-05 | 20:37:13

Kommentera inlägget här: