VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

30 sept oroar mig lite

Kategori: Jag o min vardag

Den 30 sept går mitt kontrakt ut på min utbildning, man får ju 3 mån i taget där.
Är lite orolig att jag inte ska få 3 nya månader med tanke på att jag varit sjuk så mycke nu den senaste tiden.
Jag trivs ju därinne o tycker det är intressant. Och vill verkligen ha mitt kompetens bevis.
Plast är kul att arbeta med på alla sätt o vis. Det är verkligen min grej, jobbade ju med det i 2år innan jag hoppade på den här utbildningen. Så det är ju därav som jag kontaktade AF o bad om att få gå den här utbildningen.
Men...*suck*...att de satt lite käppar i hjulen för mig i form avflera täta sjuktillfällen.

Hoppas på det bästa nu..håll gärna tummarna för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: