VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gott Igår

Kategori: Jag o min vardag

Var ju hos mamma igår kväll o grattade henne på sin födelsedag, hon fick även besök av andra.
Hon bjöd på varm smörgåstårta o snacka om att man åt sig proppmätt o orörlig..haha..tur att hon o jag bor så nära varandra. Gick ju rakt hem o la mig på soffan o kolla tv.

Oxå har man då inte fått sova riktigt igen, natten som gick var jobbig, vakna typ varje timme, vilket innebär ca 3 tim sömn. Verkar som jag får ringa vårdcentralen o få en tid för o se hur man kan lösa detta. Sömntabletter kanske.
Har ju haft det så här några år nu o till sist så tröttnar man.
Inte ens helgerna kan jag sova som jag ska.

Frukost här nu på utbildningen

Finns nån som vill nåt ikväll får väl se om de blir så


Kommentarer


Kommentera inlägget här: