VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Helgen Slut Igen

Kategori: Jag o min vardag

Helgerna går alltid för fort, har såklart inte hunnit med det jag skulle..hmm
Blev fest igår iaf, vi var 7 pers som höll på till runt 4-tiden i morse. Vissa blev för fulla som vanligt, men men.....
Jag smög iväg hem o la mig när dom inte såg det..haha. Behövde få sova efter en vecka med 20 timmar sömn.

Skulle ringt Bells mamma i helgen, men inte haft nån möjlighet att komma åt nån telefon tråkigt nog.
Saknar ju henne jättemycke.

Jag får väl avslöja nu att jag gett mig in i ett förhållande oxå får i se var det bär, en dag i taget. Mycke mysig kille men han har sina brister som jag hoppas de blir bukt på, han har visat mycke nu under veckan som gått. Så hoppet är inte ute för att de inte ska fortsätta att bli bättre o bättre.
Kan ju avslöja att det är ett lammkött (såklart..hehe) på 27 år.

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Åh.. min lilla raring.. Grattis typ ännu mera.. och det är klart att det är lammkött, trodde inget annat om Dig =)

    2008-09-21 | 18:40:38

Kommentera inlägget här: