VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Livets väsentligheter över spetsad kokosnöt

Kategori: Jag o min vardag

Två afrikanska hövdingar, Boli och Buli, satt och diskuterade livets 
väsentligheter över en spetsad kokosnöt


Efter ett tag, då de kommit in på blommor och bin, frågade Boli:
- Hörrödu Buli, hur kommer det sig egentligen att dina barn är svarta
medan mina är vita?
Buli funderade länge, reste sig sedan upp och drog upp bastkjolen så att
hela den vitala delen blottades.
- Har du en sån här?
Boli ställde sig på knä och studerade Bulis härlighet mycket ingående.
- Ja, nog har jag en sån alltid!, svarade han till sist.
- Är den lika lång?, frågade Buli.
- Nja, inte riktigt lika lång kanske, men inte långt ifrån.
- Är den lika tjock?
Boli studerade återigen den andres vitala del mycket ingående.
- Nää! Min är inte lika tjock!
- Då är det nog det, sörru! Det kommer in för mycket ljus!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: