VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag igen

Kategori: Jag o min vardag

Har varit på frukost hos mamma, köpte med mig frallor dit.
Sen kom hennes nya säng o jag satte ihop den till henne, så nu kan hon sova gott inatt. Riktigt snygg var den.
Snart ska mamsen o jag ut i det fina vårvädret, ska ta med kameran o se om där finns nåt kul o ta kort på.

Nu var även mina extra pengar på mitt konto...gött!!!!!

Såg en suveränt bra film i onsdags som heter "The Covenant" (pakten), kolla den o jag lovar att ni inte kommer att bli besvikna om ni gillar den typen av film.

Ska nog se "Watchmen" ikväll o äta gott...
Ska i alla fall tillbringa kvällen med pojkvännen.

Riktigt ölväder på balkongen ju..hihi. Men nåt sånt blir de inte idag, de får vänta

Kommentarer


Kommentera inlägget här: