VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite av varje

Kategori: Jag o min vardag

Idag har jag äntligen fått städat klart. Så skönt...
Ska väl byta gardiner under veckan tror jag. Oxå ska balkongen städas så man kan vara där ute när de är fint väder, ja katten gillar ju oxå o ligga där o lapa sol.

Bjöd mamma på midda, min egen kyckling o grönsaks currygryta(recept finns i kategorier under recept här i min blogg). Blev över så de får pojkvännen när han kommer sen ikväll.

Kanonväder idag. 20 grader på min balkong o 15 grader i skuggen, helt underbart. Men man vågar nog inte riktigt än att lägga den där vinterjackan tror jag. Vill ju inte bli sjuk.

Mötet igår gick bra, men jag får tyvärr fortsätta att gå hemma ett tag till för de finns ingen åtgärd för mig i dagsläget.
Funderar själv på att ringa runt efter en praktikplats så man kommer ut o gör nåt som ev kan leda till riktigt arbete.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    trist bara gå hemma //Emma

    2009-04-01 | 17:48:11

Kommentera inlägget här: