VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En Lyckad Fredag

Kategori: Jag o min vardag

Hade ju fest igår o vi hade skitkul.
Kom gjorde min mamma, Jocke, Kralle, Chrille o Nille. Sen var även grannen Emma här med två tjejkompisar, Pernilla o Jass(eller hur hon nu stavar det).
Blev en runda till vår lokala krog, träffade o pratade med folk jag inte sett på ett bra tag, alltid kul med återseénde ju.
Vid stängning så gick jag o jocke med Chrisitian hem o drack lite öl, oxå ville Christian ha natta mat o jag gillar ju o laga mat, så han sa till mig att jag hade fria händer o ta vad jag ville o göra nåt ätbart av.
Och de snabbaste var då köttbullar o pommes, men gjorde en egen champinjonsås. Maten var god o uppskattad, kul.
Kom hem vid 4-tiden i morse... La mig strax efter!

Gick upp idag vid 11-tiden o helt rent o fint här, syntes verkligen inte att jag haft fest så man kan ju verkligen säga att alla skötte sig exemplariskt igår.
Inte ens spillt en droppe på nåt golv...wow..sånt brukar ju alltid förekomma.

Idag är jag sån där dan efter hungrig hela tiden, skulle kunna äta midda var 3e timme..haha.
Tur man aldrig blir bakis. Avundas icke de som blir det.

Idag är de riktigt skönt väder, ser ut som sommaren äntligen visar sig. Men så typiskt när augusti kommer o semestern snart är slut...*suck*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: