VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Första dagen

Kategori: Jag o min vardag

Idag var det då dagen man återgick till verkligheten med att börja jobba igan. Kändes bra o alla på jobbet var där o alla verkade glada av att återses med alla. Kul..
Blev röda pumpar som vi monterade idag, dock inte i så högt tempo, men vissa tar de ju lite tid för att återkomma o komma igång ordentligt, vilket är helt förståeligt.
Men jag som arbetsledare kommer snart att "piska" på dem.....*ASG*!!! Särskilt Klara-Stina..haha.

Somnade vid 2-tiden inatt för jag kollade filmen "Martyrs", en riktigt rå o skrämmande film med olika former av tortyr, en tjej blev t ex flådd levande. Ingen film för känsliga personer.

Vädret har varit grått o skumt, väldigt kvavt o dåligt med luft. men ändå över 20 grader.
Nu är de dax o fixa middan till imorgon, blir kycklingwok. Oxå ska jag hitta på nån kvällsmat o äta.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: