VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

God sömn, vad är det?

Kategori: Jag o min vardag

Är rätt trött på att aldrig få sova en hel natt igenom. Men natten till idag har varit mer extrem än vanligt. Jag som hade tänkt upp vid 9-tiden så man kan få lite rutiner innan man börjar jobba.

Har i alla fall nyss ätit sen frukost på balkongen, härligt.
Är ju ingen frukost människa, så jag måste vara vaken nån timme innan jag kan inta en sådan.



Ser dom inte goda ut? Grekiskt lantbröd med creme bonjour grekisk vitlök, sallad, ört o vitlöks skinka med tomat



Nä, nu är de tvättstugan nästa o sen Ica en runda

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Mums.. de mackorna såg goda ut. Du e som jag.. måste verkligen vara uppe 1 timme eller så innan jag kan få i mig något... och detta med sömnen.. vad e det för fel på oss hjärtat..S



    Puss på Dig =)

    2009-08-06 | 12:32:45

Kommentera inlägget här: