VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Imorgon är det dax

Kategori: Jag o min vardag

Måndag imorgon, vilket innebär att det är första arbetsdagen efter semestern. Denna semestern gick alldeles för fort, särskilt denna sista vecka. Hade gärna haft en till.
Så idag har jag städat av här, inte riktigt klar, ville ta en liten paus o blogga.

Jocke har i dagarna tre hållt på med min dator o kollat av alla delar i den o det verkar som att jag får köpa ett nytt moderkort, typiskt att det är den dyraste delen som lagt av. Men de blir inte än på ett tag att jag köper ett sånt, är lixom lite fattig. Så det är en himla tur att jag har min laptop.
Han har även byggt en dator till en gemensam kompis/granne.

Såg förresten en till film igår som heter "The Abandoned", en annorlunda skräckis men helt ok fast jag hade förväntat mig nåt annat från den.
Ska försöka hinna med o kolla på "Martyrs" och "They Wait" oxå idag. Har lånat de av en kompis o vill lämna igen de imorgon.

Nähä nu får jag väl fortsätta med min städning, sen kommer Jocke o vi ska fixa midda.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: