VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Kan De Vara Så

Kategori: Jag o min vardag

Uppehåll nu o inget regn, kan de vara så att det kommer o vara så ett tag nu så man kan bege sig till Netto o få tag på den billiga kasslern. Man får ju va snabb i den butiken för att få den man vill ha som är billigt.
Är ju så gott o skiva o ha på mackorna, är inte så glad för det som midda.

Midda ja... Hmm, vad ska man äta idag då. Funderar på att slänga ihop nåt med fläskfilé, zucchini, svamp, kokosmjölk, vitkål, morötter, kokosmjölk o lite av de nya sakerna jag köpt som t ex röd curry pasta. Kanske hittar nåt mer på netto som jag kan köpa, allt annat har jag ju hemma.
Nudlar ska de bli i alla fall, har massa sånt som jag hamstra när Netto hade öppningspremiär.

Nu är de Glamour reprisen som gäller

Kommentarer


Kommentera inlägget här: