VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Lite blandat

Kategori: Jag o min vardag

Blev inget bloggande igår så de får bli lite av varje idag...

På arbetet har de varit lite spänt och negativa vibbar från en del håll. Men de blir lätt så när folket umgås även på fritiden och inte kan skilja på arbete och fritid. Vi pratade en del om detta idag, så jag hoppas att allt ska lösa sig inom kort.

Kompisen Marielle har precis varit här ett par timmar, klippte lugg på henne. Det såg bra ut, så hoppas hon är nöjd imorgon oxå när hon vaknar och ser sig i spegeln..hihi.

Tänk att en del personer inte kan låta bli att sprida vidare sånt den hör. Det är just sånt som kan bli så fel. Man ska akta sig för vad man yttrar när man är sån som för vidare saker o ting. Till slut har såna personer inga vänner ju.
Bättre och sköta sig själv o strunta i andra.

Eller som alla dessa förutfattade meningar för att de inte hört hur de ligger till egentligen. Och att det då finns personer som lägger sig i utan att veta och skyddar den skyldiga.
Den som klagar och gnäller mest och känner sig utanför är ju i regel den som gjort något fel.
Jag menar 10 personer kan inte ljuga om en och samma person.

Jag trivs i alla fall på jobbet och min roll som arbetsledare. Och likaså så trivs dom allihopa med mig som det.
Bara trist att man tar med sig massa problem till arbetet och inte kan ta saker och ting som en vuxen. Men, men....


Nu blir de snart sängen, funderar på att se filmen "Devil's Chair" i sovrummet, har ju tv o dvd där.

Sov gott allihopa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: