VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Mycke skratt och glada miner

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp 6.30 idag. Cyklade iväg o jobbade 8-16. Har varit en bra dag på jobbet o alla där har varit glad, trevliga o hjälpsamma mot varandra.
Fick dock ha ett möte om de röda pumparna pga lite fel med packeteringen. Jag löste det med en "felsökningslapp" som jag satte upp på en vägg. Så de ska nog lösa sig nu o funka. Alla kan göra fel, o ingen ska stötas ut, utan det gäller att rätta den som gör fel så att produkterna inte kommer tillbaka.
Det är visserligen en arbetsträningsverksamhet jag jobbar på o är arbetsledare. men det är produkter till ett välkänt företag som vi får in o fixar. Och alla gör sitt bästa känner jag.

Nu ikväll så ska jag fixa midda att ta med imorgon åt mig, Jocke o en kompis som oxå jobbar med oss.
Det blir stekt kycklingfilé, ugnsbakade morötter, nudlar o min egen campinjonsås.

Idag har det kommit kraftiga regnskurar då o då, men nu skiner solen. Varmt o kvavt har de oxå varit.

Nä, nu är det Glamour på tv. Hörs senare....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: