VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

True Blood

Kategori: Jag o min vardag

Kanal 1 onsdag 26e aug kl. 22.00 börjar säsong 1 av serien "True Blood", gillar man vampyrer så är det helt klart en serie man ska titta på. Jag har sett runt 6 avsnitt av första säsongen, så nu tänker jag följa den via tv, fast att jag har den på dvd. Den gick i USA hösten 2008 och blev jättepopulär där.

Sookie Stackhouse jobbar som bartender och har en telepatisk förmåga. Hon uppskattar sällskapet av vampyrer då de har en hjärnaktivitet som hon inte kan läsa. Sookie och hennes bror Jason blev uppfostrade av sin mormor efter att föräldrarna dött. Sookie försöker hålla sin telepatiska förmåga hemlig men hennes chef Sam Merlotte har också en hemlighet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: