VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Måndagsbloggande med uppdateringar

Kategori: Jag o min vardag

Har varit frånvarande igen pga var sjuk i fredags. Och så har jag julstädat och julpyntat hela helgen. Sovit dåligt som bara den så jag har varit rätt slö och inte orkat med mer än det viktigaste.
Men inatt så bakade jag släta bullar med kardemumma. Saftiga och goda som bara den blev dom.

 

Ser dom inte goda ut, VA???


Vaknade halv 8 och hade då bara sovit ca 4 tim, så har de varit hela helgen. I lördags vaknade jag kl.5 på morgonen och kunde icke somna om så då blev det att städa osv här plus var i byn med mamma. Lyckades sedan sova ett par timmar sen eftermiddag. Igår var det lika illa, då vaknade jag oxå tidig morgon med ett par timmar sömn.
Kan vara att jag var sjuk i fredags och att jag ställt om dygnet eftersom jag började jobba ständig natt för en månad sedan. Tar väl ett tag och vänja sig kan jag tänka mig.

I alla fall så tänker jag gå och lägga mig nu igen och se om jag kan få några timmars sömn innan jag ska iväg o jobba ikväll kl.23.00

Ha en bra dag så hörs vi kanske senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: