VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fredag

Kategori: Jag o min vardag

Veckan som gått har jag suttit på Lernia o känt av att influensa var på gång, kämpade mig igenom t o m onsdag, men när jag vaknade igår(torsdag) 5.30 så kände jag att jag inte orkade längre o valde o stanna i sängen för då var jag riktigt snorig o täppt i näsan o feber. Blev likadant idag, tyvärr.
Och jag som fått order om ingen frånvaro från AF pga min höga frånvaro pga magen, trots läkarintyg. men man kan ju faktiskt inte hjälpa o styra över sjukdomar, särskilt inte förkylningar. Så jag får hoppas att min handläggare har överseende när jag pratar med henne efter helgen. 

Fredag idag ja o jag o Jocke har bestämt att ringa efter pizza till hemkörning om några timmar. Får ju unna sig nåt gott då o då, o det var ett bra tag sen man åt nåt sånt. Hoppas min mage klarar det bara, har som tur är två dar på mig att kurera den om olyckan skulle vara framme.

Snö fick vi oxå i massor natten till igår o under dagen, men vad händer..JO, det börjar spöregna på kvällen, så den snön stanna ju inte länge..*snyft*.

Har hittat goda chokladkex, riktiga favoriter nu..*mums*.

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Här kom det massor av snö i morse, men det är snart borta igen.. och det är jag SÅ glad över..flinar.. vill inte ha nån snö om det inte kan vara kallt och få ligga kvar ..S



    Sköt om Er och njut av pizzan =)

    2009-02-06 | 16:58:48
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: