VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Gillar inte söndagar

Kategori: Jag o min vardag

Nä, för det innebär att helgen är över o det är måndag imorgon o ny vecka att gå upp kl.5.30 på morgonen..haha

Iaf så hade jag ju en lördag i min ensamhet. Kollade på 3 bra filmer. Rouge Assassin med Jet Li o Jason Statham, Red Rover med William Baldwin, Och skräckisen One Missed Call. Oxå Pathology som var en film att rekommendera om man gillar råa mord o brutal sex..haha..ja alltså det var en halv rysare/thriller.

Oxå såg jag ju melodifestivalen, men denna omgången fanns det inte en enda låt som jag föll för, tyckte de var riktigt dåliga låtar faktiskt, brukar inte tycka så, men nu gjorde jag det.

Idag är de tvätta o städa som gäller...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: