VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

HEMLÄNGTAN och inbrott

Kategori: Jag o min vardag

Sitter på Lernia med självstudier. Slutar om 2 timmar, men kommer ju inte hem då eftersom jag inte bor i Hbg..*suck*. Mitt tåg går om 3 timmar. Alltså hemma om 4 timmar...mååånga lååånga timmar.
Och inte nog med det så ringde precis pojkvännen o dom fick sluta tidigare på hans jobb idag..*avis*.
Tänk om vi oxå kunde få de här nån fredag, men åh nej inte på arbetsmarknadsutbildningar inte.

Har inget planerat för helgen, bara att pojkvännen o jag ju ska umgås såklart. Blir väl nån bra film, låna ju några sådana av en kompis häromdan + att jag har en flock i datorn med.

Ååååååååå va jag vill hem nu alltså!!!!!!!!!


I morse när jag gick till tåget så såg jag att en ruta var klirrad in till entrén på Konsum, läste i tidninen nyss att den som gjort detta endast fått med sig några kronor från en tuggummiapparat där. Snacka om att det finns desperata människor alltså, skulle inte förvåna mig om det var en knarkare som gjorde detta. Så typiskt överallt där jag bor.
Man kan ju inte ens ha sin cykel ute, vrken dag eller nattetid. Långt mindre sin bil, för då slangar dom bensin från den. Dom kan ju göra som vi normala o skaffa sig ett jobb o gå den ärliga vägen.
Riktigt sjukt är det att dom t o m stjäler barnvagnar i trappuppgångar, o även rullator har jag fått veta. Och klättrar in på balkonger o tar läsk ur läskbackar. Var ska de sluta.....


Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja att man ej kan ha sina saker ifred//Emma

    2009-02-20 | 21:13:57

Kommentera inlägget här: