VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Omoget

Kategori: Jag o min vardag

Jaha så var jag nere o kolla tvättstugan nyss o vad möts jag av? Jo att nån struckit mammas o min tid igen. Alltid likadant. Så j-a löjligt o omoget av vuxna människor. Vi tvättar alltid våra tider efter varandra o det är typ 3-4 ggr/månad, så vad är där o klaga på. Och jag hinner ju bara på helgen eftersom jag kommer hem vid 18-tiden på vardagar.
Visa andra skriver ju upp sig var o varannan dag o dom blir strukna, men de har dom fått klart för sig av vaktmästarna att de kommer o bli om de gör så. Och sånt förstår jag för man kan ju inte skriva upp typ 10 tider för en hel månad. utan man bokar när man använt sin tid.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ni borde ha såna kolvar

    2009-02-22 | 13:06:46

Kommentera inlägget här: