VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Solen är framme

Kategori: Jag o min vardag

Strålande solsken idag, synd det är minusgrader för det känns nästan som vår ju.
Kom ju lite snö, men det var ju inte lönt med det lilla....*suck*.
Hörde att vi skulle få massa minusgrader under februari, så kallt som de har i Norrland. Undrar om det stämmer, hoppas inte, vi i Skåne är ju absolut inte vana vid det.

Varit hos mamma o fikat o sen städat en del. Snart blir de midda, spätta tänkte jag, älskar fisk.
Oxå blir de o göra midda till imorgon som jag ska ha med mi, kycklingwok får det bli. Alltid gott

Fick idag veta att en tjej med 3 barn flyttar in i en lägenhet i trappan bredvid, hon har 10 katter, inavel osv bland dom. Hon har missskött sina katter i flera år, rensar inte lådorna så de stinker som bara den, o knappt dom får nån mat.
Och nu fick hon flytta från där hon bodde just pga stanken o den lägenheten får saneras.
Hur blir de då här i mitt hus, fy för sådana människor som inte förstår ett djurs bästa.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    usch o fy för folk som vanvårdar djur

    2009-02-01 | 16:51:02
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/
  • Rosis säger:

    Meh hallå... vad tänker hyresvärden på då om han låter denna kvinna flytta in hos Er... usch, lider redan med Er gumman..



    krams

    2009-02-01 | 17:31:59
    Bloggadress: http://rosisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här: