VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tjejer Och Deras Ex

Kategori: Jag o min vardag

Varför kan inte folk sköta sitt o skita i andra, så typiskt  för orten jag bor på.
Och sen detta med att tjejer utnyttjar sina ex på olika sätt o sårar dom fast det är slut. Förstår mig inte på sånt, att inte dessa tjejer går vidare o låter killen vara.
Sen är han visst dum som låter sig behandlas så, men när tjejen vet om det o att det är pga hans fortsatta känslor för henne så kan hon ju låta honom vara så han kan få bukt med detta. Men ack nej, det skulle ju vara för mycke begärt.
Kontrollbegär är vad många tjejer har..
Har sett för många bra killar fara illa av detta, har funnits där o stöttat dom. Gett dom råd o tips för att ta sig ur denna onda cirkel.
Finns en kille som jag känner lite, som nu är inne i sån här skit. Han har snart knappt mat för dagen, för hans ex utnyttjar honom till max o är riktigt ful mot honom på olika sätt.
Fy f-n säger jag bara.


TUR MAN INTE ÄR SÅN HÄR SJÄLV, OCH HAR INGA TJEJKOMPISAR SOM ÄR SÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: