VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Trött på min mage

Kategori: Jag o min vardag

3:e dan i rad nu som jag är hemma för magen, börjar bli riktigt trött på det nu. Och jag som skrev häromdan att de kändes bättre o att jag verkade slippa vara hemma flera dagar i rad. Ack vad jag bedrog mig. Men jag kan ju inte sluta äta bara för att den ska hålla sig bra. har ändå lagt om kosten mycke o äter så gott som inget längre med laktos..hmm..vill veta nu vad problemet är. Men inte fått reda på resultatet av CT-buk röntgen än, dröjer väl nån vecka gissar jag.

Har nu på morgonen varit på frukost hos mamma, det var trevligt.

Tänkte jag skulle försöka städa ordentligt här idag, iaf påbörja det, o bli klar innan helgen är över.
Ska ta en promenad oxå med pojkvännens hund så slipper han cykla hem på middan. han ringde innan o fråga om han skulle göra pizza ikväll o de tacka man ju inte nej till. Blir ju så gott, men frågan är vad magen kommer o säga. men nån gång då o då får man unna sig nåt gott tycker jag.

Vi har massa snö här nu o minus 7 grader, härligt för solen är ju oxå framme. Precis sånt vinterväder som jag gillar.
Hoppas de håller i sig ett tag nu. Ska ta med kameran ut när jag går ut med vovven tänkte jag. Kanske kan fånga några fina bilder. Har ju inte fått ta några vinterbilder denna vintern.

Alla hjärtans dag imorgon men inget för mig.
Men ni som står mig nära kommer jag o tänka på ändå, men kommer inte o göra mer än så. Inte min grej...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: