VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Vatten, vatten, vatten

Kategori: Jag o min vardag

Hemma idag, dumma mage. Spytt inatt o diarré. Trött på detta.
Och upptäckte precis att vi inte har nåt vatten, är nån vattenläcka ute på gatan som de håller på att fixa med.
Hade ju glömt detta, eller rättare sagt när jag igår fick veta att vattnet skulle vara avstängt idag kl.8-15 så brydde jag mig ju inte precis eftersom jag i vanliga fall inte är hemma under dagen när det är vardag. Så nu får jag snåla med de lilla dricksvattnet jag har i kylen. Och då blir man väl törstigare än vanligt.
Kan dessutom inte tvätta mig o borsta tänderna, urk..tur man inte ska iväg nånstans.
Man kan ju hoppas på att felet blir åtgärdat tidigare.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jaa tur man ska va hemma =)

    2009-02-16 | 10:52:28

Kommentera inlägget här: