VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

WOW...På tiden tycker jag

Kategori: Jag o min vardag

Äntligen har Kronprinsessan Victoria fått sin blivande Prins Daniel godkänd av kungen o regeringen.
Det var ju verkligen på tiden.
Jag personligen tycker att det är lite knasigt att bara för att man är av kunglig ätt inte ska få välja sin trolovade själv eller ens när bröllop osv ska bli av.
Som t ex att hennes syskon inte får gifta sig före henne, tokiga regler kan man tycka.

Men läste nånstans att Sverige kommer att tjäna 2,5 mkr på deras giftermål, har inte kunnat klura ut varför, kanske någon annan som vet som vill berätta för mig? Eller så kanske jag söker på internet om detta. Lite nyfiken blir man ju.

Grattis till er förlovning!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: