VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

4 månader

Kategori: Jag o min vardag

Sitter inne på Lernia o letar info om sjukdomen IBS, verkar som det är det jag drabbats av.
Kan va skönt o veta varför magen krånglat sen i aug-08.

IDAG FIRAR JAG O POJKVÄNNEN 4 MÅNADER:)
Och de blir bara bättre o bättre mellan oss för var dag som går, tror ärligt att vi kommer o hålla livet ut.
Tills döden skiljer oss åt heter de ju så fint..hehe

3 timmar tills jag kommer hem o får pussas med honom

Kommentarer

  • Rosis säger:

    Gumman, jag blir glad över att höra att Ni har det bra. Du är bara såå värd det =)



    love

    2009-01-19 | 19:07:28
  • ☆ ☆ ☆ ♥ Emma ♥ ☆ ☆ ☆ säger:

    IBS va e de ??





    grattis i efterskottq

    2009-01-24 | 16:00:29
    Bloggadress: http://mammanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här: