VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Äntligen fredag

Kategori: Jag o min vardag

Varit på Lernia idag o fick veta att jag nästa vecka ska göra maskinprov o produktprov o skriftliga prov, för att se hur jag ligger till i utbildningen. Ska bli spännande, hoppas de går bra med tanke på all min frånvaro. Man tappar ju en del när man inte håller igång de man lärt sig, men jag har ju lätt för att lära mig nya saker så förhoppningsvis ska det inte vara några större problem. Ni får gärna hålla tummarna för mig...

Fyndade på Konsum med julmust, 2 st 1,5 liters för 10 kr, kan man väl kalla billigt, o det är ju min favoritdryck.

Idag blir de en lugn hemmakväll med pojkvännen.

Börjat få ont i halsen, hoppas inte det är halsfluss, kan inte bli sjuk nu igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: