VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Onsdag

Kategori: Jag o min vardag

Nu är jag nog körd vad gäller min utbildning på Lernia, har inte varit där sen i torsdags pga magen. Min period går ut på fredag o gissar att det blir min sista dag, tyvärr...*suck*.

Fick i måndags virus i datorn via msn, fick formatera om hela datorn igårkväll, trist, men tur sånt går o lösa iaf utan att man förlorar bilder, foton o sånt där. Musik o film kan man alltid fixa tillbaka.

Mår skit idag igen, är så trött på denna mage som inte kan hålla sig frisk. Håller på att lägga om min diet, men inte så lätt o hitta vad man kan äta för att magen ska hålla sig jämn.
Kanske nån med samma problem läser detta o har några tips????

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hej!

    Vet inte om du läser detta. Men jag har stora problem.. Och det är jätte jobbigt. Jag har endel bra tips så du kan väl Maila moget på [email protected] mvh Therese

    2010-08-29 | 11:22:33

Kommentera inlägget här: