VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Riktigt äckligt

Kategori: Jag o min vardag

Någon har spytt i trappan igår, jag bor på första våningen o de börjar nästan högst uppifrån 3 vån o går ända ner till porten. Messade hyresvärden om detta igår, men inte hjälpte det för idag är det fortfarande kvar. Riktigt äckligt att han inte ens ringt städerskan eller vaktmästaren. Så frågan är hur länge de kommer att vara kvar.
Min pojkvän bor ju på 3 vån o har hund, så han får hålla hårt i honom när de ska gå ut, man vet ju hur nosiga hundar kan vara.
Hoppas iaf att spyorna försvinner snart, idag helst.

Igår var det lördag o den tillbringade jag såklart med min Jocke, vi kolla bl a på filmerna The Signal (inte så bra som jag trodde den skulle vara), Heroes Wanted (en riktigt bra film som man inte kunde räkna ut vad som egentligen hände med honom det handlade om).
Såklart åt vi gott oxå, jag lax o han kotletter, jag får ju hålla diet nu pga min mage så jag kan bli frisk eller ja iaf bättre så jag slipper illamående, kräkningar o diarréer om vartannat.

Idag är de städa o sånt som gäller

Kommentarer

  • Anonym säger:

    neeee fy att de ej torka upp o tar ansvar //Emma

    2009-01-25 | 13:36:36

Kommentera inlägget här: