VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Tors- och fredag

Kategori: Jag o min vardag

I torsdags när jag slutade på Lernia o kom in till Knutpunkten för att ta tåget hem så var de tekniskt fel i hela Skåne så alla tåg stod stilla. Och sen fick man veta att tågen inte skulle börja gå igen förrän vid 20-tiden. Hade telefonkontakt med mamma o till slut hitta hon nån som kunde hämta mig med bil i Klippan om jag tog bussen från Hbg. Så, så blev det. Och vid 20.30 kom jag innanför min dörr, 3 timmar senare än vanligt.
Suck vilken kväll...

Igår fredag så vaknade jag med illamående, kräktes o hade diarré så de blev att stanna hemma för jag mådde riktigt dåligt hela dan. Trist...
Jocke kom på kvällen o vi åt varma mackor o kolla på Let´s Dance.
Fel som åkte ut, tyckte Kitty skulle åkt o inte Blondinbella. Men alltid är det så att folk inte röstar efter hur de dansar utan efter vem dom är som person. Inte rättvist.
Typiskt svenska folket o deras fördomar som spelar in.

Vaknade strax innan 9 idag o kunde inte somna om, trist med tanke på att det är lördag.
Får väl se vad dagen o kvällen har o bjuda på idag, inte planerat något än. Fast har en del viktigt o ta tag i, sånt man inte hinner på vardagarna.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    kika in lite //Emma med barnen

    2009-01-24 | 09:59:55

Kommentera inlägget här: