VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

11 dagen

Kategori: Jag o min vardag

Dag 11 av 31 semesterdagar idag. Varit iväg i ärenden o kollat in veckans buffé på Kina restaurangen o onsdagen var den dag som hade bäst mat som lockade. Så nu är de preliminärt bestämt att de blir o äta där då.

Nu ska jag röja lite här, nytvättade mattor ska läggas på o putsa fönster, stryka gardiner o hänga upp o annat smått o gott.
Härligt o kunna pyssla runt här hemma i lugn o ro för en gångs skull.


Tyckte denna bilden var såå söt.
Har inget badkar själv, aldrig varit så förtjust i att bada hemma, duscha är bättre. men ibland kunde de kanske varit mysigt med ett badkar, t ex på vintern om man kommer hem o är frusen, eller kanske ett hett bad som avkoppling o lite av massage.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: