VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

4 timmar kvar

Kategori: Jag o min vardag

4 timmar kvar tills jag får hem min laptop, hoppas dessa timmar går fort, längtar. Är så nyfiken på hur den ser ut o hur den är att använda.
Ska bli kul o kunna sitta ute o blogga o annat nu när det är semester o allt. Gillar o sitta på min balkong.
Bra oxå att jag kan koppla ihopa den med min stationära här hemma ifall jag behöver hämta nåt till laptopen, t ex bilder o musik.

Tänk att man är så beroende av dator o internet. Jag hade aldrig klarat mig utan det. Mycke bra uppfinning i alla fall.



SMÅ SÖTNOSAR


Kommentarer

  • jessica säger:

    ja laptop e bra o ha..jag brukar ta me min till mamma om ja ska visa henne nåt. Det e hon som köpt den till mig.hahahaha

    2009-07-15 | 14:04:43
    Bloggadress: http://jessivega.blogg.se/
  • Åsa säger:

    det är frihet med laptop:) Sitter just nu ute i trädgården, hihi

    2009-07-15 | 15:31:05
    Bloggadress: http://matsochcasperforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här: