VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

5:e dagen

Kategori: Jag o min vardag

Idag är det dag 5 av 31 semesterdagar. Dagarna går väl i lagom takt känns det som.

Har ringt en cykelverkstad o han hade däck o slang till min cykel, så i eftermidda ska jag iväg o fixa detta så jag kan cykla igen. Trist o vara utan den när det är semester. Tur i alla fall att den inte gick sönder när det var arbetsdag för då hade jag ju fått gå till arbetet, mindre kul för det tar ca 20 min att gå dit. På morgonen vill man ju slippa gå upp alltför tidigt..haha.

Nä nu ska jag fortsätta med storstädningen. Tror dock inte den blir klar idag, tyvärr



Var bara tvungen o lägga ut denna bilden, den ser så läskande god ut, eller vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: