VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

En del avklarat

Kategori: Jag o min vardag

Då har man hunnit med en hel del nu.
Pojkvännen kom inom när han hade slutat, med armarna i luften skrek han "semester". Kan förstå honom, så som han längtat o jag har ju haft 8 dagar semester nu.

Sen tog jag de sista i min städning så som att rista mattor, dammsuga o torka golv. Så nu är här fint.
Nästan så de hade varit läge för belöning med kalla öl....hehe. Men de blir en lugn helg.

Fixade midda o har precis avnjutit den, blev sugen på stekt fläsk, godast är ju med potatis o löksås, men de orka jag inte göra. Så de blev min specialare med  spagetti...kokar den i grönsaksbuljong tärning o sen när den är klar rör jag ner smör, vit- o svartpeppar, paprika- o grillkrydda. Sååå gott är det.




Och nu sitter jag här på min balkong o katten ligger o sover på en stol bredvid mig. Ser väl mysigt ut?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: