VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Fy f-n vad fint jag fått nu

Kategori: Jag o min vardag

Nu är det så fint hos mig alltså.
Har fått upp nya gardiner i kök o vardagsrum, pysslat runt här o var.



Stora fönstret i köket



Lilla fönstret i köket



Fönster i vardagsrummet

Syns de att jag gillar lila o svart kanske. Har tänkt att måla skåpsluckorna i köket lila eller svarta, men de får bli ett senare projekt. Fick ju inte de färgerna av husägaren för han menar på att den som ska bo här efter mig kanske inte gillar såna färger o då fick han ju bekosta en ny målning. men färgerna blå, gul o grön kunde jag välja på. Nej tack!!!!!!!!!!!! Inte snyggt till ett kök som går i mina färger ju.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hade målat om i vilket fall som finns billig färg ju... Jag menar vem vill lixom ha grön inredning. Håller med dig... Vi har nog samma favvo färger för jag älskar lila och svart.....

    2009-07-26 | 00:52:37
    Bloggadress: http://mammalindazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: