VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

God Morgon

Kategori: Jag o min vardag

Gick upp vid halv 11 tiden idag. Blev en sen natt. Låg o kolla film i sängen ju. Det blev "Knight Rider". Har haft den filmen ett helt år o glömt bort den, så jag tyckte det var dags o kolla om den var nåt. Och den var helt klart sevärd. Baserad på serien ju, som jag alltid gillat.

Nu blir de snart frulle frukost med mamma o Jocke o sen är de ju löning idag så vi ska alla 3 iväg o handla lite på Ica, kanske netto med, får se.

Inget kul väder, mulet o solen tittar fram lite lite, min termometer krånglar så jag kunde inte se graderna men gissar på runt 18 grader.

Nu kalla Jocke vid balkongen, där var han med sin hund som hade hittat en boll där ute. Han visa stolt upp den o vaktade den noga.

Bra man kan zooma med digital kameran så man får lite mer närbilder






Kommentarer


Kommentera inlägget här: