VÄLKOMMEN IN I MARIES HUVUD!!!!

Jag Är Som Jag Är Och Ska Vara. Mig Själv!!!

Hunnit med en hel del nu

Kategori: Jag o min vardag

Har dammat o torkat av allt i vardagsrummet, o påbörjat i köket. men fick avbryta för de var dax o göra ärenden i byn med mamsen.
Skulle cykla ner, men upptcäker då att där är så gott som ingen luft i bakdäcket. Så vi promenerar ner till statoil o lånar luftklockan där (ja jag har ju bildäcksventiler). Och hittar då ett hål. Helt otroligt, har haft cykeln sen 1995 o aldrig nån gång lagat hål eller ens bytt däck o slang. Vi promenerade vidare till en nyöppnad cykelverkstad/butik, såklart stängt o bara öppet tis- ons- o fredagar.



Sen blev de netto o fyndade bra där....300g fiskfilé 20kr, 1 kg majskyckling klubbor 19kr.
Oxå nåt gott som mini kokosbullar/gräddbullar, endast 10kr



Var inom ica oxå för jag skulle på posten o skicka ett paket, o köpte då mitt favoritbröd



Och nu är jag alltså hemma igen o ska fixa lite midda o fortsätta städa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: